+420739056602
S panem Petránkem mi bylo ctí komunikovat aspoň mailem.
(Pan
Petránek byl guru české novinářské školy, jak bychom ho teď potřebovali!!)
Čest jeho památce!
Vážená a
milá paní Renátko, pokud vím, Venezuela to je v překladu
doslova "Malé Benátky". Když připluli mořeplavci z kterékoliv evropské země k břehům
této země - uviděli na kůlech domky v
moři na pobřeží -celé panorama,
připomínající italské město, ale "jen dřevěné".
Že by si mohl "copyright" na to někdo připisovat - je pro mne
nepředstavitelné. Ale pro Vás se
pokusím přece jen o tom pátrat. Byl bych rád, aby to byl Renatus Sympaticus -
už kvůli Vám.
Srdečně zdravím, Jan Petránek (12. 7. 2015, 20:26)
Dobrý den, paní učitelko, dnes nám oznámili, že jste podala výpověď, tato zpráva mě hodně zamrzela, protože bez vás to na škole není a nebude ono. Od té doby, co jste měla úraz je to děs, zeměpis a tělocvik jsou úplně o něčem jiným, pamatuji si jak jsme všichni nadávali jak vás máme, ale teď jsme se modlili, ať už se vrátíte...
Přeji vám do života hodně úspěchů nejen jako učitelce, ale jako člověku, protože jako člověk jste úžasná osoba, hodně zdraví které teď potřebujete, lásku a spokojenost.
Jste a budete jedna z nejlepších učitelek, co jsem mohla poznat.
Mája Štěpinová 8. tř.
Tímto dopisem chci poděkovat paní Renatě, učitelce, kterou mi doporučil můj kamarád. Nevěděla jsem, na koho se mám obrátit o pomoc ve chvíli, kdy se moje čtrnáctiletá dcera se dostala do těžké životní situace. Začaly se u ní objevovat problémy ve škole, ve vztahu ke spolužákům i učitelům a nezvládala učivo. Po pár sezeních a doporučeních, si moje dcera začala více věřit a věci řešit jiným způsobem, nežli byla zvyklá. Samozřejmě se teď na svět dívá jinýma očima. Ještě jednou moc děkuji.
Nada Sussmuth, Chomutov
Hromová hora neboli Milešovka – i o té nám paní Veselá ve svých hodinách často vyprávěla. A nejen o ní. Prostřednictvím takových maličkostí jako vyprávění zážitků do nás vkládala jistý podklad zeměpisu, na němž se pak dalo stavět dál. Paní Veselé v hodině nikdy nechyběl smysl pro humor, zároveň ale nebylo hodiny, která by mě, jakožto žáka, alespoň něčím neobohatila.
Martin Ipri, 9.tř.
Renata vyniká svým krásným přístupem k dětem. Nenásilnou formou si dokáže získat pozornost každého žáka. Obdivuhodně zvládá zejména problémové členy třídních kolektivů, kteří ji respektují a poslouchají. Rodiče vždy vysoce oceňují tyto její schopnosti, které nejsou v praxi vůbec běžné. Nezapomenutelný je její vztah, který si vytvořila s žákem s velmi problémovým chováním. 4. třída, kdy jeho třídní učitelkou byla Renata, bylo jediné bezproblémové období jeho školní docházky, což hlavně oceňovali právě rodiče dítěte.
Kolegyně ze ZŠ.
Touto cestou bych ráda poděkovala paní Veselé za
její pomoc a rady ve chvíli, kdy nám docházely nápady a možnosti, jak pracovat
s naším sedmiletým synem .
V letošním roce nastoupil do 1. třídy a od samého začátku se potýkal s problémy
v kolektivu spolužáků a s přizpůsobením se školním pravidlům a učení. Byť neměl
problémy s učením jako takovým, tady exceluje, měl problémy pochopit, že si
musí ve škole plnit nějaké povinnosti. Přibližně tři čtvrtiny roku nám bylo ze
strany školy vytýkáno synovo chování a byla na nás přenášena zodpovědnost za
nápravu. Absolutně jsme z jejich strany nevnímali jakoukoliv snahu o pomoc.
Pouze "chová se tak a tak, vyřešte to, domluvte mu!“ Synovo prosazování
vlastních názorů a požadavků vygradovalo do fyzických útoků na spolužáky, hraní
si v hodinách, odmítání spolupráce a potřebu se zviditelňovat. Byli jsme
odesláni do PPP, kde jsme se také nedočkali jakékoliv podpory.
Nakonec jsme se setkali s paní Veselou, která nás provedla a stále provádí
možnostmi, jak se synem pracovat a zároveň, jakým způsobem komunikovat se
školou. Co můžeme požadovat a jak navrhovat různá opatření tak, aby se synovo
chování změnilo a našel radost ze školní docházky. Děkujeme za Vaše přínosné
rady!
Matka prvňáčka, který právě poznává i to pěkné ve škole.
(Z důvodů, že je věc „v běhu“, neuvádíme jméno)